God morgon!

Jag tror jag sovit lite för länge.. :P Sitter här och kan knappt öppna ögonen för att jag e fortfarande lite trött.. Jag somna väl runt ett igår så jag har typ sovit 12 timmar.. Inte bra det! Jag som tänkte gå upp tidigt! Men det är ju så skönt att ligga och sega på morgonen men det var ju inte meningen att jag skulle somna om gång på gång på gång..
Men men gjort är gjort det går inte att vrida tillbaka tiden så det är bara att göra det bästa av tiden man har kvar på dan.. ;P

Först och främst måste jag nog sätta igång en kanna kaffe så att jag kan bli människa.. Och sen får vi se vad dagen har att erbjuda..

Vad ska ni ha för er idag? :)

Kommentarer
Postat av: emma

vill du vara med då?

Postat av: Missjeni

Söndagar är till för att sova länge ;) Det blir en lugn dag för min del. städa lite och sånt :)

2008-02-24 @ 15:56:14
URL: http://jeni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback