God morgon!

Jag tror nog att jag ska sätta på en kanna kaffe på en gång så att jag ska kunna få upp en liten ånga och faktiskt ta itu med vissa saker här hemma.. Har ju lite saker som jag borde gjort för nån dag eller två sedan.. Men men nu får jag skylla mig själv.. :P

Får se om jag kan få arslet ur vagnen och lägga upp lite på Tradera oxå så att jag kan tjäna storkovan.. *haha*

Elliott sitter just nu i soffan och zappar.. Han har fått på sig ett par byxor iaf. Märkte igår att bodyn inte funka längre, iaf inte just den bodyn han hade på sig för att han fick in en hand och kunde ta av sig blöjan iaf.. *haha* Så idag blir det byxor och t-shirt som gäller.. ;)

Nä ni nu ska jag gå härifrån innan jag fastnar.. ;P
Senare ska jag visa er hur duktig jag var igår framför Gynning.. *haha*

Vad ska ni ha för er idag då?

Kommentarer
Postat av: Toge

Elliott är en nakenfis!! Hihi =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback