God morgon!

Nu har det blivit morgon även hos oss.. :) Elliott håller på och försöker pussa våran lilla inneboende Hollywood genom gallret och snackar som en galning med henne.. Han ska även bjuda henne på sin macka.. Jag tror att han är lite kär.. *haha* :P Men nej Elliott hon ska inte stanna.. :P Inte längre än nödvändigt iaf.. ;P

Idag måste jag ringa och prata med Hans.. Jag har tandvärk så det räcker och blir över.. Fast det värsta är nästan inte tandvärken utan att det strålar upp i örat så jag har ont i örat oxå.. Blää.. :( Nån som vill ta över?! ;)

Får se när Kim kommer med Daisy då.. Jag ringde speciellt till mamma igår för att hon skulle säga att jag inte kunde ha Daisy men tydligen vidarebefogade aldrig mamma dom nyheterna vidare till Kim trots att Kim stod precis brevid.. *suck* Bara för att hon tyckte att han måste få mer framförhållning än så.. Men hallå jag har sagt i typ 3v nu att jag måste fixa iordning här hemma innan jag kan ta henne! Men som vanligt lyssnar ingen på mig.. *suck*
Mamma är ju ändå hemma nu så då kan hon lika gärna ta 'na!

Nej som ni märker är jag lite små irriterad. Har helt vaknat på fel sida idag men förhoppningsvis vänder det snart.. Säkert så fort min tand slutat värka.. Lär väl ta några dar iaf.. :/ :( Bajs!!

Nu ska jag försöka äta min frukost iaf och några värktabletter för att se om det kanske hjälper.. :) Håll tummarna! ;P

Vad ska ni ha för er idag då? :)

Kommentarer
Postat av: Toge

Låter mer som att det är ngt med din käke..
Spänningar kanske??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback