God morgon!

Här vakna vi sent.. Gick inte upp förrens vid 9.30 ungefär.. Lite väl sent, speciellt med tanke på att Elliott ska sova mellan 12-13.. :S

På tal om Elliott.. Han går runt och pratar för sig själv nu och när han såg att jag kolla på honom så log han så mkt att han ramla omkull.. *haha* Han är så söt den där lilla korvingen.. ;P

Jag ska väl fixa ihop nån slags frukost till mig.. Elliott har fått sin välling..
Sen får jag väl fixa disken oxå så att det ser lite bättre ut här hemma.. :P Konstigt nog är det ingen annan som gör det.. :S Inte ens när Udden är här.. Fast i lördags skrev jag på min lilla lapp att han skulle plocka i och ur disken så då gjordes det. Men när jag säger att han ska ställa in efter maten, det görs inte.. *hmm..* Konstigt.. :P

Sitter här och gäspar så jag ska nog fixa iordning lite kaffe.. Och sen ska vi båda klä på oss.. Elliott är så duktig och hjälper till.. :D Iaf när jag klär på honom men inte när jag klär på mig själv, det får jag fixa själv.. :O *haha* :P

Nej frukost var det ja.. ;P

Kommentarer
Postat av: Ladysoul.se

Hihi.. han har en låtsaskompis som heter Runar :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback