God morgon!

Dumma blogg.se strulade igår som vanligt.. :P Så igår vart det inge god natt lr nånting.. :/ Men trots det så gick jag faktiskt och la mig.. *thihi* ;P

Idag ska jag jobba. Får hoppas det blir en lagom lugn dag.. :) Inte så lugn som min första dag dock för det var ju bara tråkigt.. *haha* :P Lite ruljans får det gärna vara.. :) Jag har ju än så länge bara fått lära mig kassan och vart lite saker ligger utifall man skulle behöva fylla på men om allt är påfyllt och ingen där så har jag inget att göra.. Jag har inte fått lära mig fylla på hösäckarna än så då står det rätt still när det inte är någe folk där.. :)

Nu ska jag ge Ellan lite välling.. :)

Vad ska ni ha för er idag då? :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh va roligt för dig att bloggen trasslar.. nej jag menar att du fått jobb.. humm.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback