God morgon!

Då var det dax att gå upp till en ny (underbar?) dag.. :)

Elliotts vällingflaska är helt puts väck.. Jag försöker tänka vart den kan vara men no idea.. :S Jag tycker att den borde vara på diskbänken men icke sa nicke.. Vart kan den då vara.. *hmm..*
Det blir att leta.. Jag försöker få Elliott att leka men han hittade ett paket med Brago kex som han öppna och började hälla ut på golvet istället.. :/ Värdelöst.. Inge kul juh..

Nu håller han på å förstör yttligare grejjer..

*haha* Elliott ramla omkull och nu ligger han på golvet och halvskiker och tycker att jag ska komma och hjälpa honom upp.. *haha* Han är rolig han.. :P Eller inte..

Men var sjuttsike kan den där vällingflaskan vara.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback