God morgon?!!

Känns lite sent för en "morgon" blogg.. Elliott gick upp redan 06.33 men inte jag.. Jag sov vidare som en stock! Så himla trött efter allt bök med tvätten igår.. Min kropp orkar inte riktigt, först västerås och sen tvätt dagen efter. Man märker att man inte är van.. Har ju typ inga muskler när det gäller sånt.. :P Stark för stunden går oftast bra men stark flera dagar sträck är värre..

Nu kanske man inte behöver vara så värst stark när man håller på med tvätten eller kör runt en barnvagnen genom halva svealand.. *haha* Men det känns ju i kroppen helt klart.. Och om man inte är van vid det så blir man rätt trött..

Men det är en vane sak som ska förbättras.. ;) Jag måste vänja mig att göra lite saker.. Jag kan ju inte sitta hemma hela tiden bara för att det är för "jobbigt" att dra runt barnvagnen.. :P


Nu ska jag göra mig iordning för att sen äta nått, väcka Udden och Elliott och sedan ska jag iväg till Uppsala med mamma, mormor och Felicia och sen så ska jag förbi Fäboden för att gå igenom lite saker.. :) Ska bli spännande.. Men det är lite pirrigt.. Man vill ju inte göra bort sig. För även om jag kanske inte kommer att jobba där flera gånger så kommer jag ju fortfarande vara där var och varannan dag för att handla mat och grejjer till mina djur.. Så jag är lite nervös jag ja.. *thihi* Men det kommer att gå så bra så bra.. ;P

Nu ringde mamma och sa att jag ska gå ut.. Jag som inte klätt på mig än.. :O *haha* Vadå seg.. :P

Men väcka Udden hinner jag göra iaf.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback