God morgon!

Nu var det dax att gå upp då.. :) Idag har jag tre saker på schemat. Nummer ett är att lämna över en hamster i upplands väsby, sen ska vi på kalas och sedan ska vi iväg till Ösmo och köpa burar. Det behövs nu när Tosca och Calottie bitit sönder sina.. Elaka hamster.. :P *haha*

Jag hade sagt till dom som skulle ha hamstern (Madame) att vi skulle åka runt 12-13 tiden så dom ringde och väckte oss för ca 20min sedan lr nått och undra när vi skulle mötas.. Och det vart lite snabbt bestämt att vi skulle mötas vid 13 på statoil. Så nu blir det lite bråttom. Speciellt för stackars mamma som höll på och fixa till kaninerna och hönsen och hade inte ätit frukost än.. Men i värsta fall får vi väll bjuda henne på frukost på statoil.. Inte mer med det.. ;P

Men nu håller jag ju på att "slösa" bort min tid här vid datorn. Jag måste ju fixa hamstern, äta frukost och slå in paketet.. Och kanske klä på mig oxå.. *haha* Jag har inte gjort nånting.. :P Så nu får jag lägga på ett kol. :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback