God morgon, God middag, God kväll!

Ja vi hann knappt gå upp innan Elliott klättra upp på datastolen och ramla ner och slog sitt lilla huvud. Allt gick dock bara bra han landa mjukt rakt på ett par mjukisbyxor som han själv lagt dit.. Kanske han visste att han skulle ramla sen när han hade hyss för sig.. *haha* :P

Sen ringde mamma och kom senare och hämtade hem oss dit.. Sen fick Elliott lunch och så var det dax att sova middag.. Jag passade på att lägga mig en stund då oxå.. ;) Sen upp och klä på Elliott och göra sig iordning för jobbet. :)

Det var en mellanlugn dag på jobbet. Inte så mkt folk som handla men däremot fler inackorderingar som kom. Massa söta dvärgvädurar.. :D När jag lämnade in dom så fick jag även syn på en jätte söt liten dv.v siames som hade ett gosedjur i buren.. *haha* :D Så himla sött!!

Sen hem och väl här hemma har jag bara segat. Vi handla lite mat och åt och sen har jag typ segat i soffan hela kvällen. Jag och Udden kollade på "Juno" oxå. Den var bra! :) Jag gillade den! Den är helt klart värd att se! ;)

Nu ska jag sova lite för att kl. 9.30 (ungefär) bär det av mot jobbet igen.. :) Jag gillar mitt jobb.. :) Får hoppas att jag får fortsätta. Som jag skrivit tidigare så skulle jag ju igentligen bara jobbat i 2v vilket jag gjort nu. Denna vecka är min tredje. Och till nästa vecka är jag inbokad på lördag men inte fredag.. Men men en dag i veckan är väl bra det oxå.. Gerd frågade mig hur min vecka hade varit och jag sa som det va: Den har gått så otroligt långsamt!!
Jag ser verkligen framemot när jag ska jobba! :D Jag tycker det är så kul!! Och det är ju inte speciellt svårt heller då jag kan det mesta.. ;)

Men nu ska jag sova! Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Delta gärna i mina designutlottningar!
http://samira.webblogg.se/1203081502_fyrdubbelt.html

Ha en fortsatt trevlig helg!

Postat av: Gisele

Har precis öppnat en påse med Polly, sådana med bara ljusa i..har redan tömt halva skålen..haha!!
Snacka om att man känner sig onyttig! hehe =)

2008-02-16 @ 15:08:03
URL: http://deliciousone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback