Gick o vila..

Ja jag gjorde en fuling och gick och la mig och sov en stund. Eller ja en stund och en stund, en timme vart det.. *thihi* Skulle igentligen bara ligga 30min men jag e helt super mega trött så det råkade bli en timme istället..

Kändes riktigt skönt att få sova en stund men jag hade nog lätt kunna sova tills imorgon.. *thihi* Så känns det iaf.. ;P Men jag och älsklingen ska kolla på film ikväll efter att Ellan gått och lagt sig. Nationall Tresure (hur d nu stavas) ska vi kolla på hade vi tänkt. Vi har ju knappt fått nån tid tillsammans alls sedan han kom hit. I torsdags var det tvättning, fredags var det uppsala och sen jobb och idag var det jobb igen så det har inte varit så jätte mkt tid ihop. Men imorgon har vi hela dagen på oss att irritera varandra.. *haha* :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback