Fy vad jobbigt..

Fy vilken super dålig kondis jag har!! Jag cyklade precis i 10 min på min söta lilla motionscykel Herbert och nu e jag helt slut.. Inte bra Inte bra.. Pulsen känns som den är uppe i 22.775 slag per minut.. Helt sjukt.. Och nu e jag ju mega trött.. Helt slut.. Inte bra när man ska ta hand om ett litet barn och tre galna hundar.. *haha* Jag lär ju inte orka gå ut med dom den närmaste halvtimmen iaf.. :O Verkligen inte bra..

Jag och Elliott hade precis ätit klart oxå när jag hoppade på. Jag hade igentligen bara tänkt cykla i 5min men sen när jag var på 5½ min så kunde jag ju inte sluta då.. Och 6-7-8-9 är "ojämna" tal.. Antingen kör man i 5, 10, 15, 20, 25 osv minuter lr så kör man inte alls.. Man håller inte på i 5½ minuter.. :P Iaf inte i mina ögon.. Fast jag hade tänkt att 7min skulle räcka men sen pucha jag lite till och vid 8½ min var jag ju helt slut men där kunde jag ju inte bara hoppa av.. Jag var ju halvvägs upp till 10 från 5 då ju!!

Nej usch usch.. Men förhoppningsvis underlättar det om några dagar.. ;P Man vänjer sig väl förhoppningsvis.. *thihi* Men nu skulle jag bara vilja lägga mig och sova i badet.. *haha* Men det får man ju inte.. :P

Kommentarer
Postat av: Toge

Jag tycker att du är jätte duktig!
Du har gjort dig välförtjänt att få en STOR (och god) middag hos mig! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback