Dumma ICA..

Idag gick jag och Elliott till ICA för att hämta ut två paket.. Det ena var en sak från Tradera och den andra var ett paket från Ellos.. Paketet från tradera hittade dom utan problem men vad händer när dom ska leta fram Ellos paketet?! Jo då har dom inte lagt in den i datorn.. Dvs dom har slarvat bort mitt paket!! Jätte kul.. NOT! Jag och Elliott gick till Ica just för att hämta ut paketen och så finns dom inte där.. :( Dumma.. Jag har ju väntat jätte länge på mitt paket.. För det första tog det typ 2v innan det skickades och sen så fick jag vänta yttligare en vecka för att jag inte har haft några pengar och nu så har dom slarvat bort det!! Så jävla dålig stil!! *grr..*



Me NOT happy!!!!

Kommentarer
Postat av: Toge

Bit dom!!
Sparka dom på deras smalben och kubba sedan iväg! =D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback