Dumma comhem!!

Både min telefon och mitt internet har strulat massa hela morgonen.. Satt och pratade på msn och var inloggad och helt plötsligt bland allt jag skrev så fråga hon jag prata med "Hallåå e du där?!" "Du har inte skrivit nått på länge.. Inge svar.." m.m. Jag som hade skrivit massa..

Så då tog jag upp telefonen och ringde henne och hon svara och jag prata men hon hörde inte så hon la på.. Jävla skit comhem!!

Fick ringa på min mobil så nu har inte den något batteri kvar.. :/ Värdelöst..

Men sen kom allt tillbaka så när mobilen dog mitt i en mening tog jag upp hemtelefonen igen och då funka allt.. Ja iaf i typ 30min.. Sen så försvann allt.. *suck* Och då kunde jag ju varken skicka på msn att telefonen dog och jag kunde inte ringa från mobilen eftersom den oxå var död.. Då känner man sig lite lätt handikappad.. :/

Jag tänker ju inte ta tåget till Västerås för att berätta att telefonen och internet inte funkar.. :P Kalla mig lat eller bekväm men jag har ju en tid att passa kl 15.. :P

Nu ska jag lägga mig för att vila med Elliott.. Tudelu!

Kommentarer
Postat av: Toge

Självklart ska du få ett eget hjärta av mig!!
Sen kom jag att tänka på att du är tookig i Hello Kitty & då satt jag o letat hur länge som helst för att få en fiiin Hello Kitty & så hittade jag den med hjärta!! =)

LÖÖÖV JOOO!!

Postat av: Susie Kate Mela

Com hem suger,, men tele2 suger ännu mer!! helt otroligt.
Nu är bilder på brillorna uppe :)

2008-02-14 @ 16:02:36
URL: http://candykate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback