Bitch please!

För en tid sedan så såg jag Chris Cockers video där han vädjar till alla "Leave Britney alone!".. Ja ni har säkert sätt den.. Den fick mig att bli lite nyfiken så jag gick in på hans användare på youtube och hittade en video som jag tyckte var lite rolig som heter Bitch please!

Störd som jag är brukar jag gå runt och säga det hemma ibland.. Udden fattar nada för jag har helt glömt bort att visa honom videon.. Han verkar inte så intresserad heller för den delen utan han är rätt van att jag har konstiga saker och påhittade ordspråk och grejjer för mig så han ser väl det inte som nått onormalt.. *haha*

Och nu kom jag och tänka på den igen och tänkte att jag skulle gå in och se den men självklart som alltid när jag ska söka på nått så glömmer jag alltid bort namnet på det jag ska söka på så jag fick söka på Bitch please och då kommer det ju upp massa roliga videor som har härmat Chris. Riktigt roligt faktiskt.. Jag hittade en som jag tyckte var lite rolig.. Vet inte om det var hans öron som gjorde det eller vad det var.. *haha* Nää han e väl söt.. ;P



ORGINALET


Kommentarer
Postat av: Emma

haha han är ju läskig:P och han den andra låter ju precis som han :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback