Barnet sover..

Elliott har varit så gullig idag.. :) Han har snackat som en galning! *haha* :D Så himla underbart! Fast man får lite skavsår i öronen.. :P Men är det inte underbart att höra hur dom lär sig. Det värmer.. :) Min lilla pluttis!! :)

Imorgon ska vi iväg till sthlm en snabbis för att lämna en hamster.. Får se om vi tar en tripp förbi Udden lr vad vi gör.. Det återstår och se. Beror ju på om Oliver får följa med eller inte.. Men men det återstår att se.. :)

Nu när kladdkakan är klar känner jag mig inte sugen på kladdkaka längre.. :/ Så den får stå..

Jag ska nog ta mitt vatten och gå och parkera mitt stora arsle i soffan framför Greys Anatomy.. Jag lär få en gul katt i knät om jag känner honom rätt.. :P Han har legat och sovit hela dagen så nu vill han mysa.. ;P *thihi* Min gosplutting!! :D

Ska ni kolla på Greys?

Kommentarer
Postat av: Gisele

Såklart att jag kolla på Greys!! =D

Postat av: Linda

Japp.. det gjorde jag... :)

2008-02-13 @ 23:35:00
URL: http://loserangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback