Bananklistermärken..

Igår när vi gick till Ica för att hämta mitt paket så gick vi in i affären och då precis när man kom in så hade dom radat upp med maränger, chokladsås och bananer.. Vad tänker man då?! Joo MARÄNGSWISS!!! Mums! Jag vart så sugen att jag tog en påse maränger, en tub chokladsås och ett knippe bananer.. Och var märkerna när jag tagit bananerna?! Jo det sitter ju klistermärken på dom! Först trodde jag det var nån som hade skojjat till det med just dom bananerna jag tog men sen såg jag att det var ju på alla bananer, lr massa utvalda inte riktigt alla.. ;P
Jag hittade massa söta som jag snodde och satte på mina bananer!! *haha* På mina tre bananer jag köpte fick jag bara ett klistermärke.. Jag ville ju ha fler! Så då snodde jag åt mig några flera klistermärken.. *thihi* ;P

image532
Är inte lilla apan bara för söt?! :)


Nä nu ska jag fixa iordning lite marängswiss och bänka mig i soffan framför Greys!! Lattjo Lajbans! :D Tror nog det blir en kopp thé oxå.. ;P

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jättesöt ;)

Postat av: Tu Madre

åh vad gott! och söta klistermärken! :D
haha, jaaa gör sådär med godispåsen som du sa :D bra idé. Du måste ju jävlas lite tillbaka :d haha

2008-02-27 @ 21:16:47
Postat av: johanna

vad fin blogg du fått

2008-02-27 @ 22:24:48
URL: http://[email protected]
Postat av: Susie Kate Mela

men ååh marängsviss är det BÄSTA jag vet! helt seriöst, jag skulle kunna äta det dagligen

Det är Kendra jag inte gillar,, hon verkar så blåst!

2008-02-27 @ 23:09:18
URL: http://candykate.blogg.se
Postat av: Jessica Schön

nu ska den funka :)

2008-02-27 @ 23:14:08
URL: http://salongjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback