Äntligen hemma igen..

Nu har vi typ precis kommit hem. Faster Pia hann komma hem med Elliott ca en kvart innan oss så dom fick snällt stå och vänta.. :P Udden lyckades flörta till sig skjuts till Bromsten. Det var igentligen tänkt att vi skulle lämnat av honom på vägen hem men han glömde ju sina böcker här som han måste ha så han fick helt enkelt följa med hem igen.. :P
Han hade inte så mkt till val.. :P

Men allt annar har gått bra idag iaf.. ;P Vi kom i tid och lämna hamstern, den lilla tjejen såg mkt glad ut över att (äntligen) få en hamster. :) Dom betalade glatt 150kr för lilla Madame. :) Dom pengarna spenderades senare på burar.. ;P Jag hade ju tingat 2 burar och sen hittade jag yttligare en riktigt stor en som jag lyckades pruta ner med 50kr, hon ville igentligen ha 200kr för den men eftersom jag endast hade hundringar med mig så frågade jag snällt om hon kunde tänka sig att gå ner till 150kr för den buren så att det skulle kunna bli 300kr för alla och det var inga alls problem.. :P Och dom är helt klart värda det priset. Den största har kostat 995kr som sprillans ny, men den verkade ha några år på nacken iaf men fortfarande hel och ren.. ;P Så jag är rätt nöjd med dagens köp.. :) Jag hade dock hoppats på lite flera småburar men jag är bara glad att jag lyckades hämta hem dom två burarna jag tingat för typ 3v sedan.. :/ Jag är såå glad att hon hållt dom åt mig så pass länge! Jag tror nog att mkt har med att göra att jag köpt burar av henne tidigare.. :) Jag sa till henne oxå att jag var JÄTTE glad över att hon hade hållt dom till mig! :)

Hennes lilla dotter var ju för go oxå.. *haha* När jag kom så var hon på mig direkt; "Vad heter du?", sen när jag tog ett steg in i lägenheten och hon såg mig lite bättre så fråga hon: "Är du tjock?".. Då bara skrattade jag och sa "Ja".. *haha* Då kom nästa fråga: "Varför?", hann knappt svara förrens hon fråga: "Har du ätit för mycket?".. *haha*

Får berätta mer, Elliott vill ha lite yoghurt nu.. Kommer in senare och berättar mer ondöig info om dagen som gått.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback