Sims 2..

Nu för första gången ska jag testa att installera Sims 2 på "min" dator! Trodde jag endast hade orginalskivan men när jag börja leta så hoppade det fram både det ena och det andra expansionspacket.. :) Så nu sitter jag med 9 skivor utöver orginalet.. 4 av de 9 är prylpaket.. :) Nice nice! Och till min stora överraskning har jag ju även djurliv! Massa lattjo! ;)

Eller jag och jag.. Dessa har jag ju lånat av min kära kusin.. Det var nog innan Elliott föddes som jag låna dessa och har inte användt dessa en enda gång sen dess! :P Så jag tänkte passa på nu! Bättre sent än aldrig! ;P

Kommentarer
Postat av: Vanja

i februari kommer the sims 3 :P längtar

Postat av: Gisele

Hmm...tror inte alls att det är sedan han föddes..

Typ några månader sedan bara..

Du fick ju dom i en Blixten stolar kartong, ett MEGA stort paket juh!!

När du fick mobilen också, den där knasiga!! =P

2008-12-31 @ 16:42:48
URL: http://deliciousone.blogg.se/
Postat av: Johanna

vill spela de jag med men har haft svårt att få tag på spelet

2009-01-04 @ 11:21:58
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback