Rotebro..

Nu var det tydligen dax att gå upp ur soffans trygga och varma vrå för att dra vidare ut på äventyr med mamma..
Jag och Elliott har ju legat och kollat på Scooby Doo på femman.. Och halvsovit.. ;P
Eller inte Elliott, han hittade en påse med minimarshmallows som han smällt i sig samtidigt som han bjudit mig på vissa bitar så jag har haft det rätt bra där i soffan under täcket.. ;P

Men nu var det slut på myset! Nu måste vi klä på oss!
Vi ska handla till nyår idag så det är väl bra om jag är med så att jag får med mig det jag vill ha.. ;)
Så länge mamma betalar så är allt som det ska vara.. *haha*

Tjillivippen!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: ååååååh :D Ja! Du måste fixa bilder! Choklad är ju en helt underbar färg, och jag som älskar tan-teckningar. Dessutom är jag lite sugen på en långhårig.. Humm.. Kanske EN chi till? :D Hahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback