Muffinsbak..

*haha* Nu menar jag ju inte att nån har en bak som är mjuk som muffins!
Fast det hade ju iof varit trevligt! Elliott kanske har en liten muffins bak.. Det skulle ju vara väldigt roligt! *haha*'
Nej nu ska jag sluta dumma mig! :P

Jag har, som ni kanske redan fattat, bakat en massa muffins här hemma hos mamma. :)
Dom vart jätte goda! Choklad så klart vart det! ;)

Alla har fått en varsin, förutom mamma och Felicia som inte är hemma och förutom mig, Adia, Elliott och Kajsa, för vi har fått två var! :P Lasse och Liw blir mobbade och får bara en var.. :P Måste ju räcka till oss andra.. *haha* ;P
Det finns ju bara 30st kvar nu.. :S Av 43 lr 44.. Kommer inte ihåg exakt hur många det blev.. Skulle ju kunna räkna nu men orka.. :P

Gott är det med muffins iaf! Nybakade muffins! Nybakade chokladmuffin!!!
Ååå vad Essan önskar att hon var här just nu! ;P *haha* *lång tunga*

Kommentarer
Postat av: essan

meeeeeehhhhh viiiiiill haaaaaaaa!!!

Postat av: Wysteriia

Åh men gud vilken söt kommentar!! TACK! :D Gud så glad jag blev!! :D

2008-12-27 @ 17:13:42
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback