Me happy!!

För ett tag sedan var jag med i en tävling hos Maria och vann 200kr som skulle sättas in på mitt unibet konto!
Har varit lite strul med insättningen, men idag möttes jag av ett mail att pengarna hade kommit in!! :D
Så jag tänkte jippie lite gratis Texas Hold'em! ;P
Så jag gick in och spela.. Trots att jag borde sova! :P
Och vad händer?!
Jo men självklart dubblar jag mina pengar! ;) Så mina 200kr vart relativt snabbt 400kr..
Och de där 400kr är just nu på väg in på mitt konto as we speak! ;P
Precis vad jag behövde!! :D
Så jag är väldans glad just nu!! :D

Nu kan jag somna med ett leende på mina läppar! ;D

Kommentarer
Postat av: linda

Lite extra till julruschen då..L

Postat av: Gisele

Vilken tur du har då!

Kan du skicka över lite tur till mig? =D

2008-12-04 @ 20:57:51
URL: http://deliciousone.blogg.se/
Postat av: Fatma

Inte helt fel att få några extra slantar ;)

2008-12-04 @ 22:31:40
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback