Julklappsshopping..

Nu tror jag att alla julklappar är shoppade eller nej det är nog kanske 2 kvar när jag tänker efter..
Men det blir en specialare.. ;P

Har varit i uppsala och shoppat idag tillsammans med mamma och Kim.
Har köpt massa klappar till Elliott! Precis som det ska vara! ;)
Sen köpte jag en julklapp till mig och Udden som udden just nu håller på och leker med.. :P
Den vart öppnad lite i förväg.. ;) Orka vänta liksom.. Och jag orkar inte slå in den så därför fick vi den redan nu..
Kan ni gissa vad? :P
Guitarr hero! :)

Jag har redan testat.. Gick sådär för mig.. :P Hängde ju inte riktigt me eftersom jag är så förskylningseg.. Vi skyller på det iaf! *haha* :P

Det var dock inte speciellt kul att gå runt i affärer idag.. Jag gick och kallsvettades hela tiden! Mådde inge vidare bra.. Och nu är jag mega trött.. Ska snart gå och lägga mig tror jag.. Ska ju jobba imorgon!

Kommentarer
Postat av: membeel

Svarar; Jag fyller år den 26 ;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback