Jag ljög!

Fast inte medvetet! Det är bara så att mitt minne är ju verkligen super kasst!

Sims 2 spelet och alla extra skivor har jag ju inte alls lånat av min kusin Jeanette innan Ellan föddes! Nej nej nej!
Det var ju min super dunder snälla andra kusin
Grisela som skickade upp det typ i somras tillsammans med lite annat smått och gott!! Så helt fel kusin och helt fel tid på året!

Den där Grisela e ju bara för go! Får lite roliga saker av henne med jämna mellanrum! Det jag minns att jag fått i år är bla alla dom där Sims spelen som jag får låna så länge jag vill (så vill jag minnas det iaf ;P), en mobiltelefon, massa minimarshmallows, snusklubbor var det nog i nått paket också.. En bukett med rosor har jag fått också! Och vad mer då, jo två stycket Hello Kitty tidningar! Man kan ju nästan tro att hon är kär i mig! ;P *haha* Men det är hon ju! Man måste älska sin släkt, det fick jag höra häromdan så det måste ju stämma! *haha* :P

Jag hoppas bara att hon vet att jag skulle gjort exakt samma sak för henne om jag bara hade lite bättre ekonomi!
Känslorna är ju ömsesida! Jag är kär i henne också! ;P *thihi* Fast inte på ett snuskigt sätt då da för det skulle ju bara vara läskigt! *hahaha*

Jag tog faktiskt med mig "min" bärbara hem till mamma så att jag ska kunna spela lite Sims.. ;) Verkar som att det nya året kommer att spelas in, inte firas in.. Liw sitter nämligen och spelar Sims 2 på sin datorn, hon har suttit där mest hela dagen med endast några avbrott, dvs när vi ätit. Och Felicia och Kajsa tror jag sitter vid Felicias dator och spelar, lr så leker dom.. Man vet inte så noga.. Alla har ju stängt in sig.. :/ Adia och Elliott har nyss gått och lagt sig så så mkt firande blir det minsann inte.. Och inget bra är det på tv:n heller! Och vi har inget bra att kolla på heller! Jag tror inte ens dvd-spelaren är ikopplad och jag känner mig för mätt för att ens försöka vara teknisk! :P
Ska väl plocka fram chips och grejjer till tjejerna om dom vill ha.. Själv är jag proppmätt efter taco och marängswiss!

Kommentarer
Postat av: Gisele

Haha, du är ju allt för tookig ibland!

Inte lätt att hålla reda på allt när man har så många som älskar en ;)



Ja, dom är lånade utan lånetid..hihi

Det är väl en 7spel eller ngt?

Sims 2,

Djurliv,

Nattliv,

Studentliv,

Arbetsliv,

Året runt,

Glitter & Glamour,

sen så vet jag att det är ngt mer..



Du kan installera alla spelen & jag har för mig att med djurliv så kan man spela arbetsliv samtidigt.. Iom man kan ha en djuraffär osv..

Du får väl testa dig fram..

Men jag spelade dom för lite för att minnas..haha





Såklart jag vet att du hade gjort desamma för mig!

Ni kom ju ner till mig i somras & jag blev jätte glad för det !

Sen fick jag ju hälsa på er!

Dra med dig ut och såg till att vi fick lycklia fyllor..haha =D



Pusselipuss puss puss!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback