Gott nytt år!

Ja jag får väl passa på att önska er alla Gott nytt år!
Hoppas att erat 2009 blir bättre än erat 2008! ;)
Om du var en av de lyckliga som hade ett superbra 2008 så säger jag bara grattis, hoppas att 2009 kan toppa det! ;)

Själv tänkte jag dra mig tillbaka till soffans lugna vrå.. Dra några hundar över mig så att jag slipper att frysa och se om det är nått bra på tv.. Troligtvis inte.. Men då får jag väl sitta där och smaska gurkstavar med dipp och varm o'boy.. Eller nått annat smaskens.. ;) Varm o'boy med grädde låter ju dock väldans gott just nu.. Eller persikohalvor med grädde! Ja det ska jag nog ta! Mmm!! Gottigott gott!

Det gäller att passa på dagen till ära.. För 2009 ska det försökas att endast ätas godis på lördagar! Inget fusk tillåts! Då blir det smäll på fingrarna och utvisning till skamvrån! :P
Fast de första 3 timmarna på 2009 räknas inte.. :P Och de första dagarna/veckorna är inte straffen så jätte hårda! Man måste ju få tid att ställa om sig.. ;P Kolla! Jag kommer redan med bortförklaringar! *hahahaha*

Nej Gott nytt på eder alla! Hoppas har haft och kommer att ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback