God natt!

Tänkte att jag ska gå och lägga mig nu..
Det har varit en lång dag..
Kom för sent till mötet jag skulle på också..
Ja faktiskt till båda mina möten jag hade idag! :P

Eller nej jag ska rätta mig: Jag kom sent! Inte för sent!
Tanten på Unga vuxna rättade mig.. ;)
Hon verkar f.ö. vara en väldigt bra person!
Jag tror nog att detta kommer att ordna sig bra! :)
It will be fine! ;D

Inget sittbart vart det till Elliott heller..
Den jag var ute efter var slutsåld på Jysk..
Dumma Jysk!
Dom får dock in dom imorgon igen men då har jag ju ingen skjuts och kan inte ta mig ut dit.. :/ Taskigt! :P

Men på torsdag kan jag kanske sno skjuts av mamma för då skulle hon troligtvis in.. Dvs på Elliotts födelsedag!
Shit kan ni fatta att han redan fyller 2 år!!! Fy sjutton vad tiden har gått fort!! Känns som det bara var igår vi hade 1 års kalas för honom! Men det kan det tydligen inte ha varit.. ;P
Fy vad trångt det var den gången då! :P Vi var ca 20-30 pers i min lilla tvåa på 60kvm.. :S Och jag kan ju säga att vardagsrummet, där vi var är inte 60kvm så själva platsen vi var på var ju ännu mindre än så! Så denna gång har jag hyrt kvarterslokalen och hade tänkt att vi ska vara där istället så vi slipper det trånga! ;) Men nu låter det som att det är jätte många som inte ska komma istället.. :( Tråkigt!! Ingen som vill fira Elliott! :O Jag tror jag ska slå dom! :P Fan att lokalen var upptagen denna helgen! För jag tror denna helgen skulle passat bättre för firande.. Men men.. För Elliotts del tror jag nog att det viktigaste är att Felicia och Adia kommer iaf! ;P Han är så förtjust i sina mostrar! :D

Nej men varför sitter jag här och babblar för?! Sova sa jag ju!!
Och fy sjutton vilken sovmorgon jag tänker ha imorgon!!
Inga möten eller nånting!! FAN VAD SKÖNT!!!! :D

Kommentarer
Postat av: essan

vi kommer!!! :)

Postat av: paris

haha tack! herregud det där kommer jag aldrig klara.... haha. men tack ändå!! =))

2008-12-02 @ 12:58:23
URL: http://idancealone.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: Ja visst var det gulligt?! :D

2008-12-02 @ 13:57:02
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Stämmer bra de : )

2008-12-02 @ 20:50:46
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback