God natt!

Fastna framför "Intervention".. Inte bra det! :P
Borde ha somnat för länge sedan.
Men inte då..
Ärligt talat så hade jag faktiskt hoppats på att dagens avsnitt av "Inside" skulle vara bra!
Tycker det är väldigt spännande att ligga och kolla på på nätterna! :)
Men "Board controll" låter inte så intressant.. :P Inte riktigt min grej..
Så det innebär väl att det är dax att stänga av tv:n och försöka somna!
Man ska ju orka upp imorgon också!
Fast Udden är ju här så förhoppningsvis får jag lite sovmorgon! ;)
Elliott ska vara hemma från dagis imorgon också..
För säkerhetens skull. :) Vill ju inte riskera att smitta några på dagis för då får man ju bara tillbaka det sen och det går runt och runt och runt.. Riktigt tråkigt och jobbigt! :P
Nej nu ska jag ta mitt Molly-täcke och gå och nanna.. ;P

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback