God morgon!

Nu tyckte tydligen Elliott att vi skulle gå upp.. :/ Jag som hade hoppats på sovmorgon eftersom han gick och la sig så sent igår! Hade hoppats på att han hade sovit minst till 10 iaf.. Men icke sa nicke..

Han skulle upp, byta blöja och kolla på "tubbisarna"!

Elliott är sjuk idag.. Han har kräkts inatt! Tack gud för att jag somna på soffan annars hade jag väl fått det på mig! :P
Och sen så är han väldigt lös i magen också.. :/ Inte bra det! Eller rättare sagt; Inge kul för honom!

Så det blir väl inge möte för min del idag.. Inge kul att ta dit ett magsjukt barn! Fast det förståss min elaka sida säger att soc skulle förtjäna en slänga magsjuka! Fast inte alla då da men en del av dom! Det värsta är väl att det oftast blir en massa oskyldiga offer så det är väl ingen idé att chansa! :P *haha* Får ringa och avboka..

Nu ska jag gå och hämta mitt täcke och lägga mig på soffan och kolla på Teletubbies tillsammans med Elliott. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback