GOD JUL!!

God jul på er alla knäppisar där ute!!

Jag har redan öppnat ett paket idag.. :P Det var från min kära kusin!! Hon e ju bara för go! ;P
Och inte märker man att jag är förskyld heller! *haha* Jag tog bort presentpappret och i den ligger det en påse och en Hello Kitty tidning! Jippie hoo liksom! ;P Konstig som jag är så tar jag upp presentpappret och luktar på det.. Tycker det luktar lite gott men samtidigt skumt! Tänkte mer på det förrens jag öppna upp påsen.. Då märker jag att den luktar ju ännu starkare! Och den här doften tror jag mig känna igen! Och jo men visst!! Sommar och Danmark låg i påsen! ;D *haha* För er som inte fattar så kan jag förklara; I somras var vi nere i Laholm och hälsa på släkten och då lurade Gisele på mig att testa såna här små mini marshmallows och sen åt jag såna mest hela tiden där nere kändes det som.. Och på resan till danmark var dom med och på resan hem till Sveriget (haha :P) igen var dom också med! Så det var alltså såna som låg i påsen!! Tre påsar såna faktiskt! :P
Tänkte att jag ska väl ta med mig 2 paket till julfirandet imorgon.. :P För min tandläkare blir nog inte så glad om jag smäller i mig alla dom där själv! *haha* Fast om jag struntar i att tugga dom så går det säkert bra! :P *haha*

Nu e Natteli glad så nu ska Natteli gå å lägga sig! Måste orka upp om några timmar och åka iväg juh.. Klockan 12 ska vi vara borta så kl 11 måste vi vara ready to go! Då ska alla tre vara klara att sticka.. Jag har sagt åt Udden att han och Ellan måste upp kl 9.. Själv tänker jag inte gå upp förrens vid 10.. :P Sickenblås på dom! :P

Natti natt på er! Hoppas ni får en riktigt god jul!
Jag tänkte ta med mig bebisdaton hem till Kristel så vi får se om det kanske hinner bli några fler inlägg under dagen.. Troligtvis inte.. :P Men lill-snorre ska med iaf! ;P

Kommentarer
Postat av: membeel

GOD JUL på dig!! (:

Postat av: Gisele

Bra julklapp va?? =)

Merry Christmas

2008-12-25 @ 09:18:19
URL: http://deliciousone.blogg.se/
Postat av: essan

näääää och nu när jag startade mobilen kunde jag inte ta imot det för d stod att d va trasigt

2008-12-25 @ 10:55:02
URL: http://dezember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback