Go to bed!

Jag vet iaf varför jag är uppe!
Så här blir det nämligen alltid när jag planerat att jag ska ta itu med nått "stort" dagen efter..
Denna gången var det sovrum och badrum som skulle få totala makeovers..
Men tydligen får det vänta nån dag extra.. :/
Skruttibang bang alltså!
Dumma mig själv!

Och nu börjar jag bli jätte trött..
Det är sån dax nu när Elliott kommer att vakna om typ 2 timmar..
Ahh jag blir galen på mig själv ibland!
Tänk om man bara kunde slå nått hårt i huvudet på en själv ibland.. Skulle vara så mkt lättare.. *haha* ;P

Nu börjar jag ju bli hungrig också så då kommer jag väl inte kunna somna pga det.. *haha'

Varför fick jag precis en sån himla lust att sjunga: "The wheels on the bus goes round and round.."?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback