Glad överraskning!

Tittade precis till dvärgarna och vet ni vad jag hittade?! :D
Två pytte små rosa bebisgrisar!! :D
Ja inte bokstavligen då da! :P Men ni förstår nog vad jag menar.. *haha*

Så nu är det väl på hög tid att de äldre bebisarna flyttar..
Ska sätta ut annons på dom idag tänkte jag och se om det finns några intresserade! :)

På söndag blir jag av med en av pearl honorna iaf. :)
Mamma är jätte kär i lill-mandarinen men hon "ska ju inte ha några fler burdjur"..
Men om jag ger den till Flisan i julklapp då?! ;P Då är det ju inte hennes!
Kanske testa att ha henne och "blindstyran" i samma bur! Och i värsta fall om det inte går sen så får väl en av dom flytta hem igen! Inge farliga än så.. ;P

Nu ska jag äta lite mat.. Elliott vill inte ha.. Men han äter lite yoghurt nu iaf.. Bättre än ingenting. :)
Han får äta lite det han vill nu när han är sjuk.. För det mesta brukar han bara vilja ha välling och inget annat..
Så jag är glad när han får i sig nått annat också.. :) Bäst hade ju varit om han också velat ha lite pyttipanna lr nån annan mat-mat i sig.. Men än så länge är det för mycket begärt så vi nöjer oss med det lilla! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback