Dumma dator!

Datorn la av i fredags tror jag det var..
Dumma dator!

Så nu har jag varit datorlös i 2 dagar..
Tills idag..
För idag har Udden och jag varit runt i stan  och letat efter en speciell dator..
Vi var inne i fredags och kollade lite men hittade den inte då..
Var inne på 2 butiker idag där den inte fanns..
Men tredje gången gilt.. ;)

Så nu sitter jag här och pillar på Uddens mini pc..
En Eee Pc 901..
En svart med xp var det enda som dög..
Så det sitter jag och leker med nu..

Udden är supernöjd också!
Den får ju plats i hans jackinnerficka.. *haha* :P

Nu ska jag koncentrera mig på personen i telefonen..
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: membeel

Jag som undrade vart min Natteliiiiii hade tagit vägen :( i'm in need of hmztr-help! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback