Check..

Banken.. Check!
Ica handlande.. Check!
Uthämtande av grejjer på Ica.. Check!
Uthämtande av grejjer på andra sidan spåret.. NOT CHECK!!

Gick för att hämta ut mitt paket som bla innehåller en julklapp till Elliott och då fanns den inte där..
Den hade skickats tillbaka kl 9 idag på morgonen!
I mitt sms som jag fick den 8 dec stod det att jag hade 2 dagar på mig!
Och om jag inte räknar helt fel så är det dag två idag och då trodde jag ju självklart att jag hade HELA gårdagen PLUS HELA dagen idag på mig att hämta ut den! Men tydligen inte.. :/

Så mitt humör på vägen hem var inte det bästa..
Denna vecka har det bara varit tråkigheter till höger och vänster..
Känner mig väldigt avundsjuk på alla som känner denna julefriden!
Den har ju då inte kommit in i detta hus.. :(
Känner mig nedstämd för det mesta sedan ett par dagar tillbaka..
Usch vad jag inte gillar detta!
Men det är väl bara att ta sig i kragen och försöka iaf..
Försöka se glad ut..
Försöka försöka försöka..
Vill inte skriva allt för mkt..

Nu ska jag försöka få i mig nån mat.. Har inte ätit nånting på hela dan..
Som vanligt när jag mår så här..
Och sen på kvällen så smäller jag i mig massa godis och tycker synd om mig själv!
Väldigt bra självdestruktivt beteende! :P

Men men det är bara att rycka upp sig!
Elliott är glad och det är huvudsaken! ;D
Han fick nån Bamse vinterpåse med en massa saker i.. :)
Plus att jag köpte en sån där cheesecake grej till honom som jag vet att han älskar! :)
Så han har fått mat och mellis iaf.. Och det är ju också huvudsaken. :P

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

då förstår man att han är glad =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback