Varmt..

Fy sjutton vad varmt det är.. Jag håller på å svettas bort här i värmen.. Kanske dax att vädra lit.. Ellver vad tycker du Udden?? :P *thihi*

Idag fick jag ett roligt samtal oxå.. :) En vän som ringde och sa att hon hade blivit uppringd och utskälld av en gemensam bekant för att jag skulle ju minsann lägga ner min avel pga nått hon sagt eller nått sånt.. *haha* Det komiska var ju att vi två hade pratat ca 15min tidigare om just mina avelsplaner! *haha* Så hon vart ju minst sagt chockad! *thihi* Tänka sig hur knasigt det kan bli ibland..

Nu ska jag göra rent lite burar tänkte jag.. Hamstrarna blir så glada då. Eller ja d flesta iaf, vissa blir bara sura för att man förstör deras bo'n.. :P *thihi*


Liten har blivit större.. Här är Madigan..
Så här såg hon ut som liten!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

åh men vart bor du då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback