Urk..

Hela lägenheten STINKER rök!! Vilket är väldigt konstigt då varken jag eller Udden(vissa undantag) röker..

Men våran "kära" granne gör det.. Jag gick upp för att kolla om fönstret var öppet men nej inga fönster är öppna.. *suck* Behöver jag verkligen tillägga att HATAR den här lägenheten och mina grannar?! :( Bläääää...

Rök är verkligen bland de saker jag hatar mest! Folk får gärna förstöra för sig själva men när det går ut över andra tycker jag att det går för långt! Det finns inte ens ord för hur mkt jag HATAR cigaretter och cigarettrök..


Vill bara skrika:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch då

Postat av: Jennie

uuusch.. du kan inte klaga nånstans? Hoppas dem sluitar.

2008-08-04 @ 13:13:26
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback