Udden = Pojkvän = Pappa..

Fick precis en kommentar från Zarah som undrade lite.. :)

Nej jag bor inte tillsammans med Elliotts pappa men vi är fortfarande tillsammans. :) Så min pojkvän och Elliotts pappa är samma person. Han kommer hit när han är ledig, han jobbar skift vilket innebär att han är ledig antingen 1,2 eller 3 dagar i streck och sen jobbar han typ lika långt. Denna vecka är en "jobbig" vecka. Då jobbar han mån-ons, ledig tors och sen jobbar han fre-sön (lr om d e till måndag).. Sen så är han ledig tis-ons, jobbar tors-fre och sedan ledig helgen.. Lite så ser det ut. Jag kan det inte riktigt i huvudet.. :P

Vi har planer att flytta ihop i framtiden men just nu går det inte pga olika saker. Sen så kan vi inte riktigt bestämma oss för vart vi ska bo heller.. Och eftersom Udden inte vill ta körkort och jag inte har råd att ta körkort så sätter det lite käppar i hjulet oxå.. För kommunalt tar det ju så mkt längre tid till vissa platser.. Även fast det är det bästa sättet att färdas på.. ;) *thihi*

Hoppas att ni fått lite klarhet i saker.. Är det nå mer ni undrar över så fråga på! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

skulle göra de om jag kunde

Postat av: Johanna

jo det gör ju det

2008-08-13 @ 19:56:49
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Johanna

oki vad trist

2008-08-13 @ 20:06:38
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback