Toaboaloa..

Nu håller toamedlet och propplösaren på och verkar inne i badrummet så nu tar jag mig en välförtjänst paus.. ;P

Går lite mellan alla saker så inget är till 100% klart än.. Är så tråkigt att göra en sak åt gången.. Där märks att jag är tvilling i stjärntecken.. ;P Variation är mitt mellannamn.. *haha* :P Eller nått sånt..

Hittade ju mina smycken jag beställt hem från
Zylber också.. Jag har ju tänkt starta en tävling där ni kan vinna ett armband från dom. :) Jag hade beställt ett som jag skulle tävla ut och ett som jag själv skulle ha men jag har ju så tjocka handleder så det passa inte på mig.. :( Jag glömde ju läsa måtten innan jag klicka hem.. Vart ju såå kär i det!! Men men bättre lycka nästa gång.. Får se om jag ger bort ena eller om jag tävlar ut det också.. :) Återstår att se.. ;)

Nu ska jag snart fortsätta igen.. :) Är ju på G så då ska man ju inte sitta bort tiden.. ;P Sitta kan man göra när man dör.. Eller nått.. *haha* :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback