Sleeping time!

Ja nu är det väl ändå dax att gå å snarka lite? Tycker ni inte det? Har jobbat idag och kände mig inte alls helt hundra.. Kände faktiskt att jag gjorde lite dåligt på vissa saker på jobbet.. Men min rygg mådde inte alls bra.. :( Men det är bara att rycka upp sig och komma tillbaka! Älskar ju mitt jobb och vill fortsätta där så då kan man ju inte bara slacka till sådär! :P Nej skärpning på hög nivå! :)

Får försöka få in Udden på att vi ska köpa våran julklapp till oss själva lite tidigare än planerat! Eller så får vi helt enkelt ta tillbaka våran säng från Kim! :P Fast jag tycker ju att den är för stor.. :/ 180 är lite för stort.. Jag vill ha en 140 säng men dom är ju tyvärr lite sällsynta.. :P Men jag får väl offra mig med en 160 säng iaf.. :/ Bläää.. :P Men det är iaf våran julklapp tillsammans till oss själva.. :) Hade vi tänkt.. Och jag tror nog att jag behöver det mer förr än senare.. :P Eller rättare sagt min rygg behöver den mer förr än senare!

Nej som sagt; sömn är nått jag behöver! Har varit hos mamma och jagat lite kanin och matat höns och kaniner med äpplen oxå.. :) Varit och handlat present oxå för idag, efter att kroppen fått sin sömn, så bär det av på kalas! :) En gammal klass kompis till mig och dagbarn till min mamma fyller nämligen 23år på måndag och det ska firas idag, söndag! :)

Nu har jag snart varit uppe 50min mer än vad jag hade tänkt.. Blir lätt så.. :P Speciellt när man märker att hamstrarna brunstar mitt i natten men tyvärr var den tilltänkte maken inte alls intresserad av sin villiga fruga.. Måste vara första gången i världs historien nått sånt händer.. :O *haha* Så då blir det bara till att försöka igen om 4 dagar.. Dom kunde mao inte ens vara så snälla och bjuda på en show till mig som är uppe extra länge för att dom ska få gå på dejt! TASKIGT! :P

Nä nu ger jag upp!!

GOD NATT!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback