Renbäddat..

Vart inte så mkt städande i sovrummet.. Hann inte längre än att bädda rent i sängen för att sen var det ju dax för lill-skitas att sova.. Så det får bli imorgon isället.. Eller kanske på måndag.. Får se om jag orkar imorgon, beroende på om jag kommer att vara uppe hela natten eller inte.. Jag måste ju bara ställa om dygnsrythmen! Måste måste! För på tisdag börjar Udden jobbet igen och då är det minsann jag som måste börja gå upp med lillen igen.. :) Och då ska man ju helst orka det utan att bli så där grinig och arg för minsta lilla som jag lätt blir när jag sovit för lite..

Vad ska man hitta på nu istället då.. :/ Sovrummet är off limits pga snarkande barn. Kanske fixa iordning hallen lite.. Eller bygga ihop antonius ställningarna.. Ja du det finns saker att göra helt enkelt..

Kommentarer
Postat av: jayne

oj.. ja ställa om. Jag bärjar jobba på måndag...klockan 7.00 ska jag infinna mig. men inte ska jag lägga mig tidigt i natt..här ska njuuuutas ordentligt. Får lägga mig tidigare imorgon.

Kanske får man vara gnällig på måndag... hi hi hi

ha en bra kväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback