Nytt finbesök!

Var för ca 1 timme sedan på stationen och hämtade upp Daisy och Kim's väska.. Han skulle vidare in till Uppsala för att gå på möte så då var jag snäll storasyster och tog emot Daisy som inte fick följa med på mötet.. :P Så hon vart avslängd mitt i farten tillsammans med lillebrors väska.. Jag kom nyss på värsta grejjen att lillebrors väska innehåller ju hans bärbara.. *Jippie* men sen vart jag nerknuffad från mina rosa moln för att jag kan ju inte hans lösenord.. :/ Fast jag tror det är Bajs! Alla har väl Bajs som lösen?! Nähää då är det väl bara Katrin Schulman som har det då.. *haha* :P

Direkt efter upphämtning gick vi och hämta Molly och gick på promenad.. Var väl ute en halvtimme lr nått bara.. Och Molly gjorde ingenting men Daisy var duktig och gjorde både nr 1 och 2 för er som är intresserade av att veta.. ;P *haha*

Efter maten ska jag ta Oliver och Molly på promis igen. Oliver fick ju inte följa med förra gången och Molly gjorde inget så det är väl deras tur att gå ut då.. Eller?! :P Daisy får nog stanna inne, om det går..

Idag har varit en väldigt seg dag.. Jag skyller på vädret! Efter att jag lämna Elliott på dagis så gick jag ju hem och sov. Sen gick jag o hämta Elliott och så lekte vi lite tills att Elliott somna på soffan och i samma veva kom Udden så då gick vi in och somna i sängen.. *haha* Välkommst kommiten vänder sig i graven.. *haha* :P

Nu ska jag torka bordet lite för att snart kommer maten.. ;) City pizza here we come.. *haha* :P


Känns lite som att mitt braiga humör kommer fram mer och mer nu när jag har fått lite sömn. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback