Natti natt!

Gud vad jag är trött i hela kroppen just nu.. Mest i benen!

Först upp och jobba.. Dvs inte sitta ner på över 5timmar.. :P Men det gick bra på jobbet idag, lite lagom ström tyckte jag att det var. :) Jag och Fanny hann göra ett par småpåsar.. ;P *thihi* Har även ett gäng hö och halm säckar klara tills på måndag så att jag behöver inte stressa ihjäl mig då! :) Kan nog hinna få en bra start innan vi öppnar då.. ;)

Efter jobbet så åkte vi iväg på Lagga marknad. Trevlig! Hittade en väderkvarn som mamma vill ha. Nån som har lust att punga ut 2800kr?! Eller ja om ni kan måla den själva så räcker det med 1950kr! :P Shit alltså.. Den hade man gärna velat gett till mamma.. Men 1950kr är lite väl dyrt.. Tyvärr.. :( Men hon ska väl fylla 50 nån gång i livet hon me?! Kanske hon kan lyckas komma ihåg att önska sig en sån då.. ;P

Det fanns inte så jätte mkt saker på marknaden.. Jag lyckades dock hitta lite honung med citron smak! Mega gott! Det fanns även med nån eukalyptos smak lr nått, dvs typ mint! Den var oxå rätt go. :) Det enda jag kunde tänka på när jag såg dom där två var; Fy vad dom borde vara bra när man har ont i halsen! Eller är förskyld! Honungsvatten med uppfriskande mint eller citron! Så jag köpte faktiskt en burk med citron honung! :)
Sen köpte jag en stor honungsburk (naturell) och gav till Lasse! :) Han tycker om honung och han gnällde faktiskt lite för att dom han brukar köpa inte brukar smaka så mkt.. Så man får väl hoppas att denna har lite mer smak då.. ;) Annars får vi klaga! :P

Ja just det! Jag hittade ju nått annat också! Det första jag köpte! Kan ni gissa vad?! ;P Jooo KAFFE!! :D Med choklad eftersmak! Ska bli jätte spännande att smaka på! :D Ska bli en fröjd att vakna imorgon.. ;P *haha*
Kaffe påsen doftar sååå gott! ;) Man blir nästan sugen på att öppna och ta en sked rakt av.. Men nått säger mig att det inte borde vara så gott.. *haha* :P Jag fick tag på den sista påsen så jag vart så glad så glad! :)

Annars var det väl som sagt inte så mkt saker där.. Jag köpte två lotter också som jag inte vann nånting på. :P Och 2 magneter som jag ska ge till Malin! :) Får hoppas att hon blir glad! *haha* Tanten som sålde dom sa att det är dom enda två exemplar som finns eftersom hon själv hade gjort dom. ;) Och mallen var efter en rökande gris som nån vän till henne hade ritat och gett henne.. *haha* Dessa grisar rökte dock inte.. ;P

Efter marknaden åkte vi in till Uppsala för att shoppa lite.. Hamna först på Stadium där jag och Felicia hittade massa ryktborstar och andra ridartiklar! :) Jag plockade ihop en massa borstar och grejjer till Flisan. ;) Det var ju halva priset så why not.. ;) Vissa borstar kosta inte mer än 9kr! Ett klart överkomligt! ;D Eller vad säger ni? :P

Sen Coop.. Kolla efter potta till Elliott! Han har ju börjat att han vill kissa i toaletten! Så då kanske man ska passa på att lära honom pottan! :) Så på Coop hitta vi en enkel potta utan krusiduller för 149kr eller nått sånt. Dom hade billigare också men på dom fanns det handtag och jag känner mitt barn. Finns det handtag så tycker han att man ska bära upp sakerna i handtagen sen om det är kiss eller inte i pottan spelar ingen roll för honom och vips så har man kiss över hela golvet.. Ser liksom inte anledningen att skaffa potta isf, då kan man ju lika gärna lära honom att kissa på golvet.. :P Men tyvärr är jag en sån där tråkig pys som inte gillar kiss på golvet.. :/ Tråkig mamma va?! :P

Efter Coop kom Rusta. Där köptes det dushdraperi och en stång att hänga draperiet på! :) Sen hitta jag även Thomas tåget tandborstar till pojkarna bus så mamma fick köpa 4st till pojkarna. En varsin att ha hos sin mamma och en varsin att ha hos pappa.. :) Så nu kommer grabbarna B att bli glada! Dom är helt galna i Thomas tåget! ;D
Jag hittade även lite annat smått och gott som jag köpte, men inget märkvärdigt som jag behöver rabbla upp här.. :P Eller ni kanske tvunget måste veta att jag köpte After Eight, våtservetter, hårborste, bamse plåster, termomugg, mini marshmallows och hårspray?! Om inte har ni precis fått för mkt information.. *haha* System Overload! :P

Och nu är det verkligen dax att gå och lägga sig.. Har varit hos mamma en sväng också och bytt hamster ännu igen.. :P Så nu har Citruz fått komma hem och Juicey bor numera pensionärsliv hemma hos mamma, lr rättare sagt hos Liw för att hon adopterade faktiskt henne! :) Trevligt trevligt!

Men som sagt: Sova! NU! Kroppen vill nanna!

Natti Natt!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Tack så jättemycket :D

Postat av: Pluttolf

Jo jag vet.. Ska försöka få i mig mycket vitaminer..

2008-08-25 @ 19:20:53
URL: http://pluttolf.blogg.se/
Postat av: Johanna

visst är den älskar lila och rosa

2008-08-25 @ 21:14:50
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Johanna

kul att outsiders har börjat igen

2008-08-25 @ 21:37:22
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: Haha jag var också så när jag var yngre. men nu har jag "växt till mig" ;) Men det finns dem i min ålder som fortfarande håller på så. O jag förstår verkligen inte. Ger man inte hellre sin tid till dem man tycker om?

2008-08-25 @ 21:43:21
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback