Morrn Morrn!

Nu har man gått upp.. Elliott har sovit lite halvbra i natt. Däremot har jag sovit desto mer oroligt. :/ Vaknat nästan en gång i timmen sedan kl 5 imorse.. Var väl runt 5-tiden som Elliott vakna och kom över och la sig i min säng tror jag. Efter det så sov jag inge bra.

Och inte nog med att jag har sovit för lite, jag har huvudvärk också och mår lite illa.. Så idag är ingen "gulddag"..

Så jag ringde faktiskt till Elliotts dagis för ett tag sedan och sa ifrån att han inte kommer idag. Ska även ringa och säga ifrån mitt möte också. Jag kan inte sitta och snacka massa på ett möte idag känner jag. Jag kommer inte alls att komma ihåg nått sen.. Är helt slut i huvudet!
Längtar tills imorgon då Udden kommer. Då ska han få ta med sig Elliott hem till sig över helgen. Så att jag får lite ensam tid. Känns som att jag behöver det faktiskt. Iaf lite.. :) Fast fy jag kommer ju att sakna mitt lilla trollbarn. :) Men han kommer ju hem på söndag igen. ;) Gostrollet mitt! :)

Nu ska jag fixa iordning lite frukost och så ska jag ringa och avboka mötet.

Vad ska ni göra idag? :)



Mamma upp i dagen.. *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback