Kraft tag..

Nu gör inte ryggen lika ont så nu ska jag ta en omgång med moppen tänkte jag innan värken smyger sig tillbaka.. :)

Elliott tyckte våfflorna var smaskens.. ;) Han sitter med EN och doppar i sylten och äter upp sylten med hjälp av den.. *haha* :P Så gott var det mao.. :P Men han är glad iaf och det är väl det viktigaste.. Han har inte alls tyckt att den här dagen har varit speciellt rolig.. Nu hitta han gaffeln oxå så nu skippa han våfflan och börja käka sylten direkt från skålen med hjälp av gaffeln istället.. *haha* :P

Nu ska jag moppa och sedan skruva ihop bordet.. Måste höra med mamma oxå om hon vill hjälpa mig att åka och hämta Grisela.. :) Annars får jag och Ellan pallra oss ut till UppTåget och åka via den vägen.. Går ju bra det med.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback