Kärleksdejt..

Snart ska jag och Udden ta tåget in till Uppsala. Vi ska först gå och äta på kina resturangen och sen bär det av till biografen! :) Vi ska se Arkix kryss filmen! Ska bli kulersch! Känns lite nostalgi faktiskt.. :) Arkiv kryss känns såå mellanstadiet.. Ska bli lattjooo!! :D

Så nu ska jag fixa iordning mig, dvs gå på toa.. :P Orka sminka sig.. :P Jag orkar verkligen inte.. Det är fööör varmt.. Han får ta mig för den jag är eller inte ta mig alls.. *haha* :P

Elliott är iväg skickad till sin mormor och morfar och även hundarna skickades dit.. ;P Så snacka om att det blir soooovmorgon imorgon!! Wiieee!! :D *thihi* Tror nog Udden är den som uppskattar det mest då han har fått gå upp med Elliott alla dagar denna veckan.. :P

Men nu ska vi snart gåå.. Hej dååååå!

Kommentarer
Postat av: belinda

ojoj, en dejt :) Hur gick den?

Postat av: Toge

Den filmen var jätte dålig..

Inte alls i samma stuk som serien......

blev vääääldigt besviken =(

2008-08-02 @ 12:15:53
URL: http://deliciousone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback