Kan ej räkna..

Jag tror inte att jag kan räkna.. Sa ju att jag skulle sova nån timme eller så.. Ja "en timme eller så" är tydligen närmare 2½timme.. :S Ooops! Hoppas att jag kan somna i natt bara.. Men det borde inte vara några problem.. ;P

Nu ringer mat och sov klockan igen faktikst! Fast denna gång vill jag ha mat! Är superdupermega hungrig! Jag som var jättemegaduper mätt för 2½ timme sen.. :P Konstigt..

Ska se vad det blir idag då.. Det lutar tyvärr mot Kebab tallrik.. Borde inte men fy sjutton så gott! ;D

Jag tror faktiskt att jag ska pallra mig iväg till först Ica och köpa lite bröd och mjölk och sånt tråkigt och sen vidare till City Pizza och köpa mig en kebab tallrik.. MUMS vad gott det ska bli!! :) Jippie nam nam!

Så om ni undrar så vet ni vart jag tagit vägen.. Ica och sen City Pizza.. Kanske man skulle passa på och köpa nån tråkig film på Ica? Om dom har några för typ köp en för 59 eller två för 99.. Då kan jag slå till.. Annars är jag snål.. :P *thihi*

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback