Jippie! Eller inte..

Det är alltid lika kul när man är sjuk och barnet bara skriker för minsta lilla.. *suck* Typ som om dom känner på sig att man inte riktigt orkar med dom så då ska dom vara ännu jävligare.. *grr..*

Är irriterad för att jag inte fick tag på pojkvännen oxå.. Men sen fick jag ringa hem till honom och väcka hans pappa som jobbar natt så fick jag tag på honom.. Ännu mera Jippie..

Elliott ligger just nu i hallen och gråter.. Varför? Jo för att han inte fick ha blöjan som mössa! Han peka på blöjan och sa mössa och jag sa Nej. Sen bröt helvetet loss.. :/

Ni hör ju! Det är ju verkligen en bra anledning för att börja störtböla! *suck* Så här är han inte annars..

Kommentarer
Postat av: Zarah

Fin blogg. Jag har inte riktigt förstått. Bor inte du ihop med Elliotts pappa? Din pojkvän är det inte pappan? Har läst lite i din blogg men inte hittat något om det :S Kram

2008-08-13 @ 11:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback