Jag lever! ;)

Ja jag lovar jag gör det.. Men det var lite tveksamt i söndags faktisk.. *haha* :P Vart väl kanske lite för mkt av det goda i lördags.. ;) Fast inte så mkt så att jag kräktes iaf utan det räckte med lite huvudvärk och mega trötthet! :) Men så ska man väl ha det när man dricker så sällan som jag gör.. ;)

Vart en billig fylla iaf då Martin var så snäll och bjöd på nån annans sprit på förfesten och på krogen så bjöd Thomsson. :) Snällingar.. ;) Jag hade iaf jätte kul! :D Skrattade lite åt Gisele ett par gånger oxå.. Bäst är hennes hångelteknik.. *asg*

Vart bortlurad på en promenad oxå.. Det var trevlig.. Sen behövde jag kissa så då skicka jag iväg mitt promenadsällskap.. Och nångång nu tror jag det var som jag hade sönder mina trosor(!).. :O Har jag ALDRIG lyckats med tidigare.. *haha* Fattar inte alls hur det har gått till.. Men dom hade spruckit på nått konstigt sätt.. *haha* Jag hade roligt åt det dan efter iaf.. :P

På söndagen hände inte mkt.. Trevligt för Grisela som åkt upp till sthlm för att bara göra ingenting på söndagen och jag som typ bara sov hela dan.. En riktig kanondag mao.. *haha* :P

Nu ska jag inte dega vidare för att det är faktiskt dax för mig och Udden och kolla på lite film.. :) Tror faktiskt att det blir Chocolat.. För den har jag inte sett tidigare.. Är väl enda filmen jag har hemma som vi inte sett tidigare.. :) Så hur dålig den en må vara så är det vårat enda val.. *haha* :P

Tudelu så länge.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback