Imorgon är en ny dag..

Ja dumma Dexter håller mig ju vaken.. Jag skulle ju gå och lägga mig så att jag orkar göra alla saker som måste göras hemma imorgon..

Nu går ju alltid tillbaka till det normala med mig och Elliott hemma hela dagarna långa så nu kanske det blir några inlägg om dagarna.. :P Nu i veckan måste det ju städas och rensas för att jag måste ju få plats med ett stycke kusin som kommer på fredag och stannar över helgen.. :)

Så det blir inga berättelser mer från mig idag inte.. Jag ska gå och sova! Och imorgon ska det smakas på både det ena och andra till frukost.. Har köpt både müsli, allbran och GI bröd.. Massa fullkorn som ska smaskas i till frukosten. :) Får se om det är gott annars jedrans har jag slösat massa pengar i onödan.. Brödet kosta ju nästan 30 spänn.. :S Blää säger jag bara.. Det kostar att försöka vara nyttig.. Får se hur länge nyttigheten sitter i då.. ;P





Nu tackar jag och Prutt för oss! Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: haha sorry men min mamma fick den andra biten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback