Hemma igen..

Har haft en super trevlig kväll med underbaraste Linda! :) Vi började våran dejt med att äta lite kina mat. :) Nam Nam! Sen fortsatte vi ut på stan och kolla i lite olika affärer.. Jag shoppade lite roliga saker.. Vi var inne på H&M där jag köpte en munktröja till mig själv. ;) Och där hitta jag även Mickey Mouse vantar och mössa till Ellan o ett paket strumpor även dom till Elliott. Sen vidare till Indiska där jag faktiskt köpte 4st diadem för 10kr. ;) Lööwe halva reapriset! ;) Vart hamna vi sen då?

Jo KappAhl. Där hittade jag både en kjol och klänning som jag hade velat ha men man kanske inte ska shoppa upp alla pengar innan man har betalat sina räkningar.. Eller vad säger ni?! :P Så det fick räcka med 5-pack strumpor till mig och ett par skit snygga sunbrillors till moi! :D Dom kosta bara 19.50kr så det tyckte jag att jag kunde slösa lite pengar på.. *haha*

Sen efter det så hamna vi på Lindex där jag hittade både det ena och det tredje.. ;) Vart ett par shorts till Elliott som han ska sova i, en t-shirt, en Bajsie (Bamse) mössa och så en klänning till Felicia faktiskt! ;) Jag hittade även en sak till Felicia på H&M men dum som jag var köpte jag aldrig den så det måste jag åka in och göra vid ett senare tillfälle.. ;) Tror hon skulle bli jätte glad för just den saken.. ;)

Sen efter Lindex var det slut shoppat för att då var klockan minsann 19 och det var dax för att stänga butikerna.. Tråkmånsar! Fast rätt bra då jag igentligen inte hade tänkt att jag skulle shoppa nånting.. :P Dumma Linda som lurar ut mig på dumheter säger vi.. *haha* :P

Efter lite promis så hamna vi på en parkbänk och vila fötterna lite.. Jag vart jätte sugen på chokladkaka (konstigt :P) så vi börja leta efter ett fik som var öppet och hittade Waynes Coffee bara runt hörnet.. ;) Så in och beställde en kladdkaksbit m grädde och en mellan caffe latte m hasselnöts smak till mig och till Linda hitta vi en liten varm choklad med färgglada marshmallows i och en chokladboll vid sidan om.. :) Mums sa det även där.. ;) Nam Nam!

Sen stängde dom även där och då gick vi ner till centralen och började våran väntan på tågen. :) Det kom ett jätte trevlig, väldigt onyktert par och satte sig på bänken brevid oss som vi hade lite roligt både åt och med.. :P Han var lite roliga än hon.. :P Han la ut en 20-lapp på backen för att se vem som skulle ta den.. Det var ju bara det att det kom ju nån och tog den när han inte såg.. *haha* Men vi såg! :P Vi sa till men han hörde inte.. Knäck i lurarna! :P

Sen kom mitt tåg och jag satte mig på det och åkte hem.. Sen efter det så har det inte hänt så mkt.. Hundarna vart överlyckliga.. Duchess och Rebell hade en dejt på vardagsrumsbordet och nu sitter jag här sedan en tid tillbaka.. :)

Ska gå och lägga mig snart tänkte jag.. Är rätt så trött.. Imorgon ska Elliott lämnas på riktigt för första gången.. Lite läskigt och kuligt samtidigt faktiskt.. :) Jag tänkte passa på att gå iväg och skriva in mig i arbetslöshets föreningen medans han är där. Skulle ju gjort det för länge sen men det har inge blivit av.. :/ Ooops.. :P *thihi*

Bjuder på en bild på mig i mina snygga nya brillor! *haha* :P

Fotograf: Linda

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh va smarrigt med kinamat :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback