Hemma igen..

Vi stack i väg och handlade lite mat.. Eller lite och lite.. Det gick på strax för 2000kr.. :P Hittade nya gympaskor till Elliott oxå. :) Kanske lite stora men dom funkar bättre än hans gamla. ;) 149kr kosta dom, som hittat tycker jag.. ;) Fötterna växer ju så himla fort när dom är små! Inte bara dom utan resten av kroppen oxå för den delen.. :P

Ska fixa iordning ett stort glas o'boy tror jag faktiskt.. Och sätta mig och kolla på Dexter och vänta på att Udden ska komma.. Sen när Udden har kommit då ska jag minsann gå och lägga mig! :) Det är ju jobb imorgon vettni! ;P Och löning oxå! :D Jippie säger jag bara! :D Får hoppas att jag har jobbat bra då da.. ;) Jag ska räkna ihop mina timmar nu innan dexter börjar, lr så får jag vänta tills i pausen.. Så ska jag räkna ut ungefär hur mkt jag kommer att få ut.. :)

Nej nu väntar soffan på mig!

Hej så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Susie Kate Mela

Hihi snart är det löning,, då är det dags att betala de där räkningarna :P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback