Gratis tips!



Idag tipsar vi åter igen om Gratisgrodan.se ännu en ny sida där du kan få presentkort och saker. Det enda du behöver göra är att genomföra några kampanjer och sedan värva en massa vänner och bekanta! Hur lätt som helst! ;D

Lite av de sakerna du kan få:
WoW 60 dagars speltid (4 värvningar)
Presentkort à 500kr på H&M lr KICKS (8 värvningar)
Canon Powershot A560 (15 värvningar)
Apple iPod Nano 4GB (16 Värvningar)
Nintendo DS Lite (20 Värvningar)
Xbox 360 Basenhet Arcade HDMI (25 Värvningar)
Sony Ericsson W660i (25 Värvningar)

Vad väntar du på? Bli medlem HÄR!




Själv vill jag få 22 värvningar så att jag kan få ett PSP Slim för att ge till pojkvännen. :) Han köpte ett psp med det samma när dom kom ut och var nya. Men sen fick han ett ryck i samband med att Elliott föddes så han sålde den, nått han nu ångrar jätte mkt! Så jag skulle bli jätte glad om jag skulle kunna ge honom ett sånt för tack för alla saker han någonsin gett till mig. :) Han skulle bli så himla glad! Som ett barn på julafton! Hade jag haft pengar har jag självklart köpt ett sånt till honom för länge sen men tyvärr har jag inte råd med nått så dyrt. Men jag gör mitt bästa för att skaffa det iaf! :)
Så snälla hjälp mig nu lite! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback